torsdag idag

heej mina vänner och syskon vet att vissa läser denna så..
idag ska jag ta med kevin och hans vän på bio i sollentuna ska bli skoj blir inte så ofta man kan göra saker med sin son.. man jobbar lite väl för mycket..
läste just min systers blogg önskar att ja kunde få skriva som hon gör idag kommer min mamma och syster med barn hit och hälsar på men de är faan bara en dröm. dom har glömt att ja finns och lever för hit kommer dom aldrig..tur man får höra deras röster i mobilen iallafall..
I helgen blir de bara jobb har min tuffa vecka denna vecka så hela helgen ska man jobba.. sen i sep åker ja till Göteborg ska bli skönt att komma ut bland folk =) ser fram i mot att träffa min farbror igen nee ni där ute som läser denna ta hand om er och krama på era nära o kära

son som sitter i kapptenhytten och kollar ut igenom havet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0