söndag

idag är det söndag och ja saknar mina pojkar så ja snart avlider de är tomt hemma ensamt och hemskt,, ringde honom igår men han sov hade somnat tidigt..varför måste ja vara så konstig alla andra skulle ta vara på tiden om ens sambo o barn åker bort men ja.. ja bara jobbar och när ja väl e hemma så kommer saknaden efter dom ännu mer..

i morgon är ja iallafall ledig så de blir att åka till jakan och lämna tillbaka lite saker och sen hem och sysselsätta sig så bra jag kan.. suck suck vad livet är underbart NOOOT haha
man får höra att man har så många syskon men de finns bara en som alltid hör av sig annars är de bara ja som ringer och försöker hålla kontakten.. tack anna för att du bryr dig så om din syster =) tror elin gick vidare utan mig ringer inte hör inte av sig mycke inte.. har fullt upp med sin nya familj och ja blir lämnad men de får gå de med..nee nu ska ja sluta beklaga mig och göra mig klar för jobbet

tänker på dig filip som har det jobbigt.. och till dig tranceguden vi saknar dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0