tis

idag har ja sovit fram till 11 på dagen skit skönt att få sova ut när man har jobbat hela helgen natt..
jag har haft en bra dag idag städat och lagat mat.. plockat o donat säljer iväg allt ja hittar som vi inte
använder nu helt fullt med saker som inte används och de är dåligt..
ska juh köpa nytt på gekås =P hahaha
ska jobba ons tor natt sen ledig hela helgen ska blir skönt..
nu är de 10 dar kvar tills bussen med ulli linda och mig går till ullared de känns helt underbart att få komma bort lite
i från allt som har med annsvar att göra..
saknar min familj uppe i norr hoppas ni har det bra
kramar

Kommentarer
Postat av: Elin Thejas Mamma +Liten i Magen

Ja du finns människor som sagt åt mig men inga läkare eller så, men jag är trött precis hela tiden spela ingen roll hur mycket jag vilar. Men sen idag så gör ja inte mycket för det va riktigt läskigt å se sådär konstigt

2011-11-15 @ 22:51:33
URL: http://thejasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0