söndag natt med mina funderingar

jag har ont i magen längst ner på vänster sida när ja blir kissnödig eller ja ja får orgasm tänk om de är nå farligt
o mitt liv tar slut vad händer då med sonen o sambon och mamma o alla dom andra vill inte
att någon ska sörja mig .. man föds och dör är det inte så?
min sabo ska ringa i morrn o beställa tid åt mig för detta måste kollas upp och de är omgående..
har legat med mina funderingar nu i 2 tim och kan inte sova tårarna rinner och ja vet inte hur jag ska
ta detta.. hoppas på att det inte är något fel.. vill inte lämna de jag har snyft

Kommentarer
Postat av: valeria- Mamma till Williot

Det är nog ingen fara, hoppas dom finner felet.



KRam

2012-01-02 @ 17:41:17
URL: http://valeriawikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0