24/4-11

Idag har min sambo o son bakat kladdmuffins åt mig.så gulligt.
Vi var ute och gick runt husen här o hittade fina blommor som sonen plockade åt mig han e så underbar min 7 åring..
har inte gjort så  mycke annat idag njutit av ledigheten från jobbet och mitt underbara sällskap..
Har bokat och fått hem biljetterna ja ni hörde ja ska vara ledig från jobbet och åka upp till norrland i en hel vecka
med sonen.. umgås med gruskorn och resten av folket..
jag och min sambo har varit tillsammans i hela 10 år den 7 juni
och i morrn fyller jag 31 år..
hoppas på att få ett guld örhänge till mitt öra
kanske lite pengar..¨blommor
och en stor kram från min familj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0