ons

idag har jag städat och plockat ni vet sådant man aldrig hinner med.. tvättat och maglat och de är såååå
tråkigt hahah
ska jobba hela helgen men de är som vanligt..
nästa vecka så börjar sonen på fritids efter all ledighet i sommar.. kan vara bra för mig också
så jag tränar mer på gymet =)
har en låt som ja skulle vilja dela med mig av till er
http://www.youtube.com/watch?v=nQY4dIxY1H4 lyssna på denna =)

idag fyller min mormor hela 70 år och som vanligt kunde ja inte vara med.. har iallafall ringt och skickat blommor åt henne..
funderar på att kolla på en ny lya kanske radhus vem vet =) nee ha de bästa alla ska fortsätta chatta med mina vänner
hälsar till alla mina syskon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0