lördag

en helt underbar solig dag.. vi gick till spånga för att köpa nässpay till sonen och där upptäcker vi
att de är marknad så vi stannade kvar där och mös åt langos och shoppa lite saker..
sen kom Empa och Alex dit och var med oss där.- sen kom även cattis och hennes familj så vi gick hem tillsammans allehopa .. vi kom hem och jag körde igång med tvättstugan för de behövdes verkligen =)
Empa och alex åkte hem vid 19. tiden gör lille alex skulle sova..
i morgon blir de djur koll på spånga gymnasium för dit ville sonen gå och kolla =) fullt upp fast man är ledig.. men skönt att göra något med familjen =)))
kram till er där ute för nu ska jag villllla


jag har en massa barnleksaker här som ska säljas någon som vill köpa? spel. små gubbar. bilar och en massa andra saker maila mig [email protected] s¨kan jag knäppa lite bilder så ni får se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0