måndag

varför är de så att de är bara jag som ska göra allt.. ringde min bror igår han svarade inte och ringer inte upp.. har ringt flera gånger men inget svar.. syster elin kan man ringa flera gånger till men svarar inte alltipd upptagen och kan inte ringa upp verkar det som..
skulle ringa pappa igår och sonen ringde sin morfar men han babblade i den andra telen och kunde inte svara. men hallå han såg ju att vi hade ringt varför inte ringa upp då??????
sen ringde jag upp igen då svarade han så man fick säga grattis...Allt tar sin tid och allt känns bara jobbigt..tror jag ska stänga ner min mobil ett tag eller skita i att ringa folk så kanske dom förstår att man blir sårad när man ringer o dom skiter i att svara....
Tur ja har Anna hon svarar och ringer och bryr sig iallafall 1 av 10 syskon =P
Jag behöver också få prata med någon. behöver också få ur mig saker fast jag är stora syster...
Känner mig inte pigg och glad idag orkar inget och vill inget alltså ingen bra dag idag..
blääääääääääääää

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Tråkigt när dem inte svarar ju

2011-10-04 @ 12:24:49
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0